کد خبر : 190735
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 ژانویه 2022 - 18:18
-

کهگیلویه و بویراحمد جزو ۶ استان شاد کشور

کهگیلویه و بویراحمد جزو ۶ استان شاد کشور

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: در پژوهشی که جهاد دانشگاهی کشور انجام داده، کهگیلویه و بویراحمد یک استان شاد و امیدوار به آینده است. “حسین کلانتری” در نشست شورای برنامه‌ ریزی و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک دهه فجر و گرامیداشت یاد شهدای دهه فجر، افزود: این انقلاب با رهبری پیامبرگونه

کهگیلویه و بویراحمد جزو ۶ استان شاد کشور

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: در پژوهشی که جهاد دانشگاهی کشور انجام داده، کهگیلویه و بویراحمد یک استان شاد و امیدوار به آینده است.

“حسین کلانتری” در نشست شورای برنامه‌ ریزی و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک دهه فجر و گرامیداشت یاد شهدای دهه فجر، افزود: این انقلاب با رهبری پیامبرگونه امام خمینی (ره) طلوع کرد.
وی با بیان اینکه شهدای هشت سال دفاع مقدس دستاورد شهدای دهه فجر را پاسداری و حراست کردند، تصریج کرد: خدماتی که نظام اسلامی در طول ۴۲ سال به مردم ارائه کرده باید بیان شود، دشمن به دنبال مایوس کردن ملت است اگر این خدمات به درستی بیان شود این نقشه دشمن هم خنثی می ‌شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: مدیران موظف هستند مسائل، مشکلات، کمبودها و مطالبات مردم را به درستی به اطلاع مسئولان و مقامات اطلاع دهند.
کلانتری با بیان اینکه دستگاه‌ هایی موفق هستند که مدیران آن ها اشرافیت لازم را دارد، تاکید کرد: استان در تفریغ بودجه کمترین انحراف را داشته است.
وی با اشاره به ایجاد ۶۰ سایت و نصب ۱۱۵ سایت دیگر توسط ایرانسل و همراه اول در استان ادامه داد: ۷ هزار میلیارد ریال برای نصب این سایت در نظر گرفته شده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: احداث این سایت‌ ها موجب می‌ شود هیچ روستای بالای ۲۰ خانوار در استان از پوشش اینترنت محروم نباشد.
کلانتری تصریح کرد: در پژوهشی که جهاد دانشگاهی کشور انجام داده، کهگیلویه و بویراحمد یک استان شاد و امیدوار به آینده است.
وی اظهار کرد: تا سال ۹۲، ۵۰ کیلومتر بزرگراه در استان احداث شده بود اما طی ۷ سال اخیر ۲۰۰ کیلومتر بزرگراه احداث و ۲۲۰ کیلومتر دیگر در دست احداث است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: با احداث سد سقاوه، چم ‌شیر، آبگیر و پتروشیمی‌ های گچساران و دهدشت آینده ‌ای همراه با توسعه در انتظار استان خواهد بود.
کلانتری با بیان اینکه کمبودها و مشکلات را انکار نمی ‌کنیم، ادامه داد: اما داشته‌ ها هم دیده شود، دانشگاه یاسوج جزء برترین دانشگاه‌ های کشور شد این افتخارات و اقدامات مطرح شود تا مردم به آنچه دارند افتخار کنند.
وی با اشاره به احداث ۳۵۰۰ واحد مسکن محرومین، بیان کرد: تفاهم ‌نامه این طرح دهه فجر سال قبل انجام شد اما به کرونا خوردیم و اردیبهشت عملیات بانکی و اجرایی این طرح ‌ها آغاز شد، در حال حاضر و پس از گذشت ده ماه ۲۵۰۰ مورد از این طرح‌ ها آماده واگذاری است، مابقی طرح‌ ها چون در مرحله سقف هستند تا پایان سال به بهره‌ برداری می‌ رسند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: به برکت نظام و انقلاب طی ۷ سال اخیر، ۱۵ هزار واحد بهسازی و بازسازی شده است، همه این اقدامات خدمات دولت جمهوری اسلامی است، منعکس نکردن خدمات نظام به معنای مایوس کردن مردم است.
کلانتری در بخش دیگری از سخنانش، اظهار کرد: پارک علم و فناوری استان علی رغم جوان بودن عملکرد آن طی یکسال ۶ برابر افزایش داشته است.
وی همچنین خواستار تسریع در تدوین طرح جامع گردشگری استان شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ممکن است مدیری کوتاهی کند که برخورد می ‌کنیم، تاکید کرد: در کشورهایی که درگیر بیماری کرونا هستند جمهوری اسلامی سربلندتر از آمریکا، انگلیس و سایر کشورها عمل کرده است.
کلانتری همچنین خواستار جلوگیری مردم از ساده انگاری در مقابل بیماری کرونا شد و بیان کرد: انتظار می رود در هنگام برگزاری مراسم های تشییع و تدفین پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی رعایت شود.
به گزارش ایسنا، در این نشست از سه نفر از پژوهشگران استان به عنوان دانشمندان یک درصد، ۲ فناور برگزیده و هفت پژوهشگر برتر با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.
انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح