کد خبر : 172187
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 دسامبر 2021 - 18:22
-

گام به گام با یک کارآفرین از زیرزمین 60متری تا کارخانه 6000متری

گام به گام با یک کارآفرین از زیرزمین 60متری تا کارخانه 6000متری

ایسنا/سمنان “کارآفرینی و بازیابی رمز عبور” عنوان بسته خبری ایسنای سمنان در ارتباط با روایت توفیقات شماری از واحدهای تولیدی و صنعتی موفق این استان است که روزانه منتشر می‌شود. علی اصغر اسماعیل پور از کارآفرینان موفق صنعت در استان سمنان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: ما فعالیت تولیدی مان را از سال ۱۳۸۲

گام به گام با یک کارآفرین از زیرزمین 60متری تا کارخانه 6000متری

ایسنا/سمنان “کارآفرینی و بازیابی رمز عبور” عنوان بسته خبری ایسنای سمنان در ارتباط با روایت توفیقات شماری از واحدهای تولیدی و صنعتی موفق این استان است که روزانه منتشر می‌شود.

علی اصغر اسماعیل پور از کارآفرینان موفق صنعت در استان سمنان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: ما فعالیت تولیدی مان را از سال ۱۳۸۲ از یک زیرزمین ۶۰ متری با سرمایه اولیه ای که از طریق فروش یک واحد آپارتمان به دست آمده بود شروع کردیم و در حال حاضر با توجه به طرح توسعه ای شرکت، فضایی به مساحت ۶۰۰۰ متر مربع را جهت تولید تجهیزات ورزشی در اختیار داریم.

وی گفت: در آغاز به عنوان یک کارمند در یک شرکت تولید لوازم خانگی مشغول به کار بودم. پس از 20سال کار در آن شرکت و کسب تجربه در سال ۱۳۸۱ با کمک و همراهی همسرم کسب و کار فعلی خودم را در کنار حرفه کارمندی در مقیاس خیلی کوچک و تولید یک محصول آغاز کردم.

وی افزود: در سال ۱۳۸۹ با کناره گیری از کار کارمندی به توسعه کار تولیدی خودم پرداختم و در حال حاضر به عنوان یک برند شناخته شده در حال توسعه محصولات تولیدی و تمرکز بر فراهم نمودن مقدمات صادرات محصولات تولید شده هستیم.

مدیر عامل شرکت تولیدی تن زیب ایوانکی ادامه داد: در این شرکت تولیدی علاوه بر تولید تجهیزات ورزشی خانگی، کفش های فوتسال و رانینگ نیز تولید می شود، این شرکت در تولید لوازم و تجهیزات ورزشی با سابقه دو دهه فعالیت مشغول به تولید لوازم ورزشی است.

اسماعیل پور با بیان اینکه در رشته مهندسی برق و الکترونیک مدرک لیسانس و در رشته فوق لیسانس در رشته ام بی ای از دانشگاه صنعتی شریف فارغ التحصیل شدم، ادامه داد:  شرکت ما تولید کننده لوازم ورزشی خانگی و ماساژورهای خانگی است و اخیراً در حیطه تولید کفش های ورزشی نیز مشغول به تولید شدیم. این شرکت در سال ۱۳۸۲ فعالیت تولیدی خود را با تولید یک محصول به نام چرخونک آغاز کرد. برند تن زیب معروفترین و اولین تولید کننده تجهیزات ورزشی در ایران است.

کرونا به کارمان رونق داد
وی اضافه کرد: ما بالغ بر ۷۰ نوع محصول در این شرکت تولید می کنیم. یمکی از محصولات ما لاهوپ است که در حیطه تناسب اندام و لاغری بسیار مفید است. دیسک های چرخونک و ماساژورهای دستی و کشهای بدنسازی و میل بالفیکس و طناب های ورزشی و میل دراز و نشست نیز از دیگر محصولات تولیدی این شرکت است.

گام به گام با یک کارآفرین از زیرزمین 60متری تا کارخانه 6000متری

این کارآفرین موفق استان سمنان گفت: در سال ۱۳۹۹ ما در حدود ۵۰۰ هزار محصول تولید و روانه بازار مصرف کردیم. بیماری کرونا نه تنها باعث رکود نشد بلکه به کسب و کار ما رونق بخشید. اما در سال جاری وضعیت اقتصادی خانواده ها و مشکلات معیشتی موجب کاهش فروش ما در بازار شده است.

کار تولیدی شبیه کوه یخ است

اسماعیل پور با بیان اینکه در امر تولید فرصت ها و چالش ها توامان وجود دارد، تأکید کرد: کار تولیدی شبیه کوه یخ است، ۹۰ درصد کوه یخ زیر آب و ۱۰ درصد روی آب است. مردم فقط ۱۰ درصد مشکلات و موانع تولید را می بینند.

مدیر عامل شرکت تولیدی تن زیب ایوانکی ادامه داد: در این شرکت بیش از ۷۰ نوع محصول ورزشی تولید و روانه بازار می شود،  ۸۰۰ نمایندگی فروش نیز در سطح کشور مصولات تولید شده را به فروش می رسانند. بر اساس شاخص سازمان بهداشت جهانی ۱۵۰ دقیقه ورزش در هفته برای سلامتی یک فرد بزرگسال ضرورت دارد. در کشور ما فقط ۱۰ درصد مردم فعالیت بدنی دارند و این رقم در کشورهای اروپایی بیش از ۵۰ درصد است. علیرغم مشکلاتی که در مسیر تولید وجود دارد زمینه برای تولید لوازم ورزشی مساعدتر است.

 صبر و پشتکار و نوآوری از مولفه ­های اصلی کار تولیدی است

اسماعیل پور با بیان اینکه شکست، قرین هر کاری است، افزود: این واحد تولیدی نیز در ابتدای فعالیت خود با شکست هایی رو به رو بوده است. ما این شکست ها را با راهنمایی و کمک شرکت های تبلیغاتی و ساخت و پخش تیزرهای تبلیغاتی به فرصت و موفقیت تبدیل کردیم و این مهم حاکی از نقش مهم تبلیغات در کار تولیدی است.

وی گفت: با گذشت دو دهه از فعالیت این شرکت ۶۰ نفر به طور مستقیم مشغول به کار هستند. این واحد در کشور به یک برند شناخته شده تبدیل شده و هم اکنون دارای پتانسیل صادرات نیز است. محصولات تولیدی این شرکت از حیث قیمت و کیفیت قابل رقابت با محصولات مشابه خارجی و حتی از تولیدات کشور چین نیز به لحاظ قیمت ارزانتر و با کیفیت تر است.

این فعال تولیدی با بیان اینکه تولید امری فطری است، اضافه کرد: تولید از مقوله عشق و لذت است. تلاش، صبر و پشتکار و نوآوری از مولفه­ های اصلی کار تولیدی است. در بازار رقابت با کسب توانمندی می توان به موفقیت نایل آمد.

گام به گام با یک کارآفرین از زیرزمین 60متری تا کارخانه 6000متری

این کارآفرین موفق استان سمنان در بخش صنعت اظهار کرد: در کشور ما فرصت های بسیاری وجود دارد. در کمتر کشوری است که عوامل و مولفه های کار تولیدی این قدر ارزان وجود داشته باشد. مشکل صنعت در کشور ما در حال حاضر بهره وری است.

اسماعیل پور افزود: عواملی چون فناوری و تولید مقیاس یعنی تولید بالا و پایین آمدن هزینه و نیز نیروی انسانی آموزش دیده از عوامل پایین بودن بهره وری است. برای موفقیت می بایست از خودمان شروع کنیم. تکیه بر کمک های دولتی و نهادهای دیگر چندان موثر نیست تا خودمان نخواهیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر دو سایت تولیدی به مساحت ۴۲۰۰ متر داریم. این دو سایت به دلیل فاصله مکانی زیادی که از هم دارند به لحاظ هزینه و مدیریت مشکلاتی را برای این واحد به همراه دارد. چنانچه لطف شرکت شهرکهای صنعتی شامل حال این واحد تولیدی شود و در واگذاری های پیش رو زمینی در مجاورت سایت دوم ما که در حال است، در اختیار ما گذاشته شود می توانیم فعالیت تولیدی خود را از حیث نیروی کار و محصولات توسعه دهیم.

به گزارش ایسنا- خبرگزاری ایسنا در قالب یک بسته خبری به روایت و بررسی توفیقات شماری از واحدهای موفق استان پرداخته که با وجود سختی‌ها و محدودیت‌های ناشی از تحریم های ظالمانه و مشکلاتی نظیر کمبود نقدینگی، سرمایه در گردش، دیوان سالاری اداری و.. توانسته‌اند یک گام بلند رو به جلو برداشته و در تولید و اشتغالزایی موفق عمل کنند، گفت‌وگوی حاضر روایت دیگری از این کارآفرینان موفق است.
ایسنا می کوشد در روزهای آتی نیز به روایت دیگر توفیقات این حوزه نیز بپردازد ؛چرا که باور داریم که در بحبوحه تحریم های ظالمانه، بهره گیری از توان بالای نخبگان و کارآفرینان ایرانی در بخش های مختلف می تواند به مثابه “رمز عبور” از دشواری های اقتصادی فعلی، بیش از هر مولفه دیگری کارگر باشد.

گام به گام با یک کارآفرین از زیرزمین 60متری تا کارخانه 6000متری

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح