کد خبر : 92707
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 نوامبر 2021 - 15:58
-

یک شخص معلوم‌الحال من را از دو و میدانی دور کرد

یک شخص معلوم‌الحال من را از دو و میدانی دور کرد

ایسنا/خوزستان ملی پوش سابق دو و میدانی ایران با اشاره به بازگشتش به این رشته پس از ۲ سال، گفت: یک شخص معلوم‌الحال در خرمشهر مانع از تمرین کردن من می‌شد و به من توهین می‌کرد و در آن مقطع، مجبور به کنار گذاشتن دو و میدانی شدم. علیرضا خالدی در گفت‌وگو با ایسنا درباره بازگشت

یک شخص معلوم‌الحال من را از دو و میدانی دور کرد

ایسنا/خوزستان ملی پوش سابق دو و میدانی ایران با اشاره به بازگشتش به این رشته پس از ۲ سال، گفت: یک شخص معلوم‌الحال در خرمشهر مانع از تمرین کردن من می‌شد و به من توهین می‌کرد و در آن مقطع، مجبور به کنار گذاشتن دو و میدانی شدم.

علیرضا خالدی در گفت‌وگو با ایسنا درباره بازگشت به رشته دو و میدانی پس از ۲ سال، اظهارکرد: من از رده سنی نونهالان فعالیتم را در این رشته آغاز کردم و از همان ابتدا نیز قهرمانی‌های مختلفی به دست آوردم ولی از همان ابتدا با ناملایمتی‌های زیادی روبه‌رو  بودم و متاسفانه این کینه‌توزی‌ها تا زمانی ادامه داشت که مجبور شدم، دو و میدانی را برای همیشه کنار گذاشتم و از ورزش محبوبم دور شدم.

وی افزود: البته اخیر نیز با حمایت‌های آقای خنفری رییس هیات دو و میدانی خوزستان، مجددا به میادین برگشتم و مدتی پیش نیز پس از دو سال دوری از دو و میدانی، قهرمان کشور شدم.

طلایی خوزستان در رقابت‌های پرش طول دانش‌آموزی جهان عنوان کرد: در آن سالی که مجبور شدم دو و میدانی را کنار بگذارم، به این دلیل بود که شخص معلوم‌الحال در خرمشهر مانع از تمرین کردن من می‌شد؛ او به من توهین می‌کرد و حتی مدت پیش به من به نشانه دعوا حمله‌ور شد. به هر حال در آن مقطع، مجبور به کنار گذاشتن دو و میدانی شدم و دوری از این رشته شدم.

وی بیان کرد:‌ در این دو سال که دو و میدانی را کنار گذاشتم، با توجه به این‌که شرایط مالی‌ام خوب نبود و حمایت نمی شدم، مجبور بودم برای امرار معاش کار کنم، آن هم در حالی که من صاحب مدال طلا پرش طول دانش‌آموزی جهان، رکوردار جوانان داخل سالن و عضو سابق تیم‌ملی بودم و می‌توانستم پیشرفت خوبی در این رشته داشته باشم.

خالدی افزود: در این مدت آقای خنفری و اداره ورزش و جوانان خرمشهر بسیار پیگیر وضعیت من بودند و اکنون با حمایت‌های خوبی که صورت گرفته است خود را برای بازی‌های آسیایی پیش رو آماده می‌کنم و خدا را شکر آن شخص معلوم الحال نیز اکنون دیگر در دو و میدانی خرمشهر نیست و کنار گذاشته شده است. باید از آقای خنفری مرد دلسوز و سینه سوخته ورزش که چیزی به جز نیکی در وجودش ندیده‌ام، بابت حمایت‌هایش و بازگردان من به رشته دو و میدانی تشکر کنم. او واقعا به ورزشکاران روحیه قهرمانی و پهلوانی را یاد می‌دهند.

وی گفت: من نیز به تمام مردم خوب خوزستان قول می‌دهم که سهمیه بازی‌های آسیایی را به دست آورم و از فدراسیون دو و میدانی هم انتظار دارم که من را حمایت کند. قطعا نتایج بسیار خوبی کسب خواهم کرد و از فدراسیون خواستار توجه بیشتر هستم.

این دو و میدانی‌کار در پایان نیز عنوان کرد: شرایط دو و میدانی خوزستان نسبت به گذشته بهتر شده و امیدواری به وجود آمده است اما حمایت ارگان‌های مختلف از این رشته خوب نیست.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح