کد خبر : 11479
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 28 سپتامبر 2021 - 20:33
-

۲۱ پاکبان خرم‌دره‌ای واکسن کرونا دریافت می‌کنند

۲۱ پاکبان خرم‌دره‌ای واکسن کرونا دریافت می‌کنند

رئیس شبکه بهداشت و درمان خرم‌دره گفت: همزمان با آغاز واکسیناسیون پاکبانان، ۲۱ پاکبان خرم‌دره‌ای واکسن کرونا دریافت می‌کنند. جلیل کریم‌خانی ظهر امروز (چهارم فروردین‌ماه) در جلسه قرارگاه کرونایی شهرستان خرم‌دره با بیان اینکه پارسال، سال بسیار سختی برای مردم ایران به ویژه حوزه بهداشت و درمان بود، اظهار کرد: با کمک خداوند متعال، کادر بهداشت

۲۱ پاکبان خرم‌دره‌ای واکسن کرونا دریافت می‌کنند

رئیس شبکه بهداشت و درمان خرم‌دره گفت: همزمان با آغاز واکسیناسیون پاکبانان، ۲۱ پاکبان خرم‌دره‌ای واکسن کرونا دریافت می‌کنند.

جلیل کریم‌خانی ظهر امروز (چهارم فروردین‌ماه) در جلسه قرارگاه کرونایی شهرستان خرم‌دره با بیان اینکه پارسال، سال بسیار سختی برای مردم ایران به ویژه حوزه بهداشت و درمان بود، اظهار کرد: با کمک خداوند متعال، کادر بهداشت و درمان از این امتحان خدمت به مردم، سربلند بیرون آمدند.

وی با بیان اینکه طی چهار روز اخیر در شهرستان خرم‌دره ۴۰۲ نمونه تست PCR اخذ شده که ۳۴ مورد از این تعداد مثبت بوده و یک مورد نیز بستری شده است، تصریح کرد: در حال حاضر یک بیمار کرونایی در بخش آی.‌سی.‌یو تنها بیمارستان خرم‌دره و شش نفر نیز در بخش کرونایی‌ها بستری هستند.

این مسئول با یادآوری اینکه یکی از اقدامات تاثیرگذاری که در مبارزه با کرونا انجام شد، طرح شهید سردار سلیمانی است، عنوان کرد: این طرح در بیماریابی کمک شایانی به بهداشت و درمان کرد.

وی کل موارد مثبت بیماران کرونایی از ابتدای شیوع بیماری تا به امروز در شهرستان خرم‌دره را ۲۶۶۹ مورد اعلام کرد و افزود: از این تعداد متاسفانه ۹۳ نفر بر اثر بیماری کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

کریم‌خانی با بیان اینکه طی این مدت از ۴۳۵۰ بیمار سی.‌تی.‌اسکن گرفته شده است، ادامه داد: با کمک خیرین طی سال‌های گذشته یک دستگاه سی.‌تی.‌اسکن برای بیمارستان بوعلی‌سینا خریداری شد که اگر این دستگاه در بیمارستان وجود نداشت با بحران جدی مواجه می‌شدیم.

وی با اشاره به اینکه در سال جدید ۱۶۷ بازدید توسط بهداشت محیط انجام شده و به ۲۷ مورد شکایت نیز رسیدگی شده است، گفت: ۱۶ مورد نیز تجمع‌زدایی انجام گرفته است.

این مسئول با گلایه از برگزاری مراسم عزا و عروسی، متذکر شد: متاسفانه برخی از مردم به ویژه صاحبان عزا و عروسی در برابر هشدارها مقاومت می‌کنند و این امر در حالی است که ما به تنهایی قادر به مقابله با کرونا نیستیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان خرم‌دره با اشاره به آغاز واکسیناسیون پاکبانان در خرم‌دره، خاطرنشان کرد: ۲۱ دز واکسن برای واکسینه کردن پاکبانان تحویل شده است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح