کد خبر : 18645
تاریخ انتشار : شنبه 2 اکتبر 2021 - 21:59
-

۵ تصادف با یک کشته و ۳۷ مصدوم طی چهار ساعت در کهگیلویه و بویراحمد

۵ تصادف با یک کشته و ۳۷ مصدوم طی چهار ساعت در کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان از وقوع ۵ تصادف رانندگی با یک کشته و ۳۷ مصدوم در محورهای مواصلاتی استان طی ۴ ساعت در آخرین روز از تعطیلات نوروز ۱۴۰۰ خبر داد. «جهانبخش وحدت نژاد» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: امروز ساعت ۹ و ۵۰ دقیقه

۵ تصادف با یک کشته و ۳۷ مصدوم طی چهار ساعت در کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان از وقوع ۵ تصادف رانندگی با یک کشته و ۳۷ مصدوم در محورهای مواصلاتی استان طی ۴ ساعت در آخرین روز از تعطیلات نوروز ۱۴۰۰ خبر داد.

«جهانبخش وحدت نژاد» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: امروز ساعت ۹ و ۵۰ دقیقه قبل از ظهر طی تماس مردمی با اورژانس ۱۱۵یاسوج مبنی بر برخورد دو دستگاه خودرو سواری پژو با سمند در محور مواصلاتی«یاسوج به اصفهان» که ۷ نفر کشته و زخمی در پی داشت، بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: متاسفانه به علت شدت سانحه یک نفر از سرنشینان خودروها در دم جان سپرد و ۶ نفر از مصدومین توسط آمبولانس‌های اورژانس پس از اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شدند.

سرپرست اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ساعت ۱۰ و۴۷ طی ماموریت دوم که به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ گزارش شد، در پی تصادف دو دستگاه خودرو سواری پژو و سمند در محور مواصلاتی «یاسوج به بابامیدان» یک دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵به محل حادثه اعزام شد.

وحدت نژاد با بیان اینکه این تصادف ۵ نفر مصدوم در پی داشت، تصریح کرد: به محض رسیدن نیروهای اورژانس ۱۱۵دو نفر از سرنشینان خودروها در محل درمان و سه نفر از مصدومین جهت اقدامات درمانی بیشتر به بیمارستان شهید بهشی یاسوج انتقال داده شد.

وی ادامه داد: یک ساعت پس ماموریت انجام شده در محور مواصلاتی «یاسوج به بابامیدان» طی برخورد یک دستگاه خودرو پیکاب و دو دستگاه خودرو سواری پراید، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و دو دستگاه آمبولانس بنز اسپرینتر اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

سرپرست اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این تصادف۱۳ مصدوم در پی داشت، عنوان کرد: به محض رسیدن نیروهای اورژانس ۱۱۵ اقدامات درمانی اولیه در محل حادثه انجام و کلیه مصدومین جهت ادامه مراحل درمان به مرکز درمانی در شهر یاسوج انتقال داده شد.

وحدت نژاد تاکید کرد: ساعت ۱۲ و 20 دقیقه ظهر طی تماس مردمی با اورژانس ۱۱۵ یاسوج مبنی بر تصادف زنجیره ای یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و دو دستگاه خودرو سواری پراید در محور مواصلاتی «یاسوج به اصفهان» محدوده(پل کتا) یک دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.

وی با بیان اینکه این حادثه باز ۷ مصدوم داشت، اظهارکرد: سه نفر از مصدومین توسط آمبولانس اورژانس ۱۱۵ یاسوج، دو نفر دیگر از مصدومین توسط آمبولانس اورژانس ۱۱۵شهرستان سمیرم و دو نفر دیگر توسط کد هلال احمر به مرکز درمانی انتقال داده شد.

سرپرست اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد گفت: در کمتر از یک ساعت بعد از حادثه پل “کتا” طی تماس با اورژانس ۱۱۵ یاسوج، مبنی بر برخورد دو دستگاه خودرو سواری پراید و سمند در محور ارتباطی «یاسوج- چرام» محدوده “سپیدار” پایگاه اورژانس ۱۱۵ یاسوج به محل حادثه اعزام شد.

وحدت نژاد بیان کرد: به محض رسیدن نیروهای اورژانس ۱۱۵به محل حادثه که 6 مصدوم داشت، ۳ نفر از مصدومین در محل حادثه درمان و سه نفر از آنها توسط آمبولانس های اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شد.

گفتنی است که استان کهگیلویه و بویراحمد امروز شاهد بارش باران رگباری و پراکنده بوده که موجب لغزندگی جاده ها شده است.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح