کد خبر : 180246
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 30 دسامبر 2021 - 15:14
-

۵ پروژه شهری در قرچک افتتاح شد

۵ پروژه شهری در قرچک افتتاح شد

ایسنا/تهران ۵ پروژه عمرانی رفاهی، ورزشی و خدماتی شهرداری قرچک با اعتباری بالغ بر ۲۲۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال با حضور معاون استاندار تهران و دیگر مسئولین افتتاح و به بهره برداری رسید. طی آیینی با حضور عبدالرضا چراغعلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران، حجت الاسلام حجت اله اسماعیلی امام جمعه، بهمن خطیبی فرماندار،

۵ پروژه شهری در قرچک افتتاح شد

ایسنا/تهران ۵ پروژه عمرانی رفاهی، ورزشی و خدماتی شهرداری قرچک با اعتباری بالغ بر ۲۲۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال با حضور معاون استاندار تهران و دیگر مسئولین افتتاح و به بهره برداری رسید.

طی آیینی با حضور عبدالرضا چراغعلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران، حجت الاسلام حجت اله اسماعیلی امام جمعه، بهمن خطیبی فرماندار، محسن خرمی شریف شهردار، محمد عظیمی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و دیگر مسئولان شهرستان، ۵ پروژه مدیریت شهری قرچک افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

محسن خرمی شریف شهردار قرچک در حاشیه افتتاح این پروژه ها در گفت و گو با خبرنگاران، گفت: شهرداری قرچک در مسیر خدمت رسانی هر چه بهتر به به شهروندان، ۵ پروژه عمرانی رفاهی، ورزشی و خدماتی شامل کمربندی جنوبی(فاز نهایی)، سرای محله خبرنگار در منطقه باقرآباد، سرای محله شهدای مدافع حرم انتهای خیابان محمدآباد، پارک اقوام در منطقه الحدید و پارک ترافیک در باقرآباد با اعتباری بالغ بر ۲۲۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال را در دستور کار قرار داد که امروز در چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی توسط معاون استاندار تهران به بهره برداری رسید.

وی افزود: کمربندی جنوبی قرچک (فازنهایی) به طول ۱۳۵۰ متر و عرض ۴۵ متر شامل زیرسازی، جدول گذاری، زیباسازی، نصب علائم ترافیکی و آسفالت با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال جهت تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه افتتاح شد که با افتتاح این پروژه، آسایش ترافیکی به شهر قرچک داده خواهد شد و معضل چندین ساله شهرستان در بحث ترافیک نیز حل شد.
مدیریت شهری قرچک بیان کرد: دیگر پروژه ای که امروز افتتاح شد، سرای محله خبرنگار به یاد شهدای خبرنگار و جامعه رسانه که نقش مهمی در اطلاع رسانی افکار عمومی دارند با زیربنای یکهزار مترمربع در ۳ طبقه با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال بود که جهت رفاه حال مردم این منطقه به بهره برداری رسید.

خرمی شریف گفت: سرای محله شهدای مدافع حرم نیز به پاس رشادت های شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) توسط خانواده شهدای مدافع حرم  به مساحت یکهزار مترمربع در ۳ طبقه با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

شهردار قرچک از افتتاح پارک ترافیک با اعتبار ۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال توسط معاون استاندار خبر داد و افزود: پارک ترافیک به مساحت یک هکتار با ۷۳۰ مترمربع کفپوش دارای تسهیلات ویژه ترافیکی، آموزشی و سرگرمی است که باهدف آموزش مقررات ترافیک، شامل چراغ‌های راهنمایی، تابلوهای راهنمایی و رانندگی، نحوه عبور از تقاطع، عبور از پل، پیست دوچرخه‌سواری، جاده سلامت، پارکینگ دوچرخه و ماشین برقی، فضای بازی کودکان و جاده برای کودکان طراحی‌شده است.

وی از افتتاح پارک اقوام در منطقه الحدید خبر داد و اظهار کرد: با توجه به اینکه قرچک ایرانی کوچک است، پارک اقوام شامل آثار صنایع‌دستی و نمادهای قومیت‌های مختلفی همچون آذری‌ها، لرها، کردها، خراسانی‌ها، گیلانی ها و مازندرانی ها به مساحت ۳ هکتار با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال یکی دیگر پروژه‌های بود که با حضور معاون استاندار تهران به بهره برداری رسید.

خرمی شریف در پایان گفت: همراهی اعضای شورای اسلامی شهر، مسئولین، خانواده معظم شهدا، خبرنگاران و اصحاب رسانه، دلسوزی مردم و تلاش مجموعه شهرداری در به ثمر نشستن این طرح ها موثر بود که از همه این عزیزان تشکر و قدردانی می کنم.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح