کد خبر : 3121
تاریخ انتشار : شنبه 7 آگوست 2021 - 20:35
-

۷ نفر برای سکانداری شهرداری بندرعباس رقابت می کنند

۷ نفر برای سکانداری شهرداری بندرعباس رقابت می کنند

  سخنگوی شورای شهر از گزینه‌های نهایی تصدی پست شهرداری بندرعباس رونمایی و اعلام کرد نهایتا تا آخر هفته تکلیف شهردار بندرعباس مشخص خواهد شد. اسماعیل بواشه امشب (۱۶ مردادماه) در جمع خبرنگاران، افزود: قبل از هر نکته‌ای بار دیگر از مردم شریف و نجیب شهر بندرعباس که به این ۱۱ عضو شورا رای اعتماد دادند

۷ نفر برای سکانداری شهرداری بندرعباس رقابت می کنند

  سخنگوی شورای شهر از گزینه‌های نهایی تصدی پست شهرداری بندرعباس رونمایی و اعلام کرد نهایتا تا آخر هفته تکلیف شهردار بندرعباس مشخص خواهد شد.

اسماعیل بواشه امشب (۱۶ مردادماه) در جمع خبرنگاران، افزود: قبل از هر نکته‌ای بار دیگر از مردم شریف و نجیب شهر بندرعباس که به این ۱۱ عضو شورا رای اعتماد دادند تا در جهت منافع آنان خدمت کنیم قدردانی می‌کنم.
وی اظهار کرد: اعضای منتخب دوره ششم شورای اسلامی شهر بندرعباس با توجه به مشکلات و شرایط حساس شهرداری و از دست ندادن وقت، پیش از مراسم تحلیف جلسات غیر رسمی متعددی تشکیل دادند و در خصوص مسائل مختلف شورا تصمیم گیری شد.
سخنگوی شورای شهر بندرعباس بیان کرد: با توجه به اینکه مهمترین وظیفه اعضای شورا طبق ماده ٨٠ قانون وظایف شوراها انتخاب شهردار است در مورد ابقاء یا عدم ابقاء شهردار سابق تصمیم گیری صورت گرفت که در پایان ضمن عدم ابقاء آقای امینی زاده، مهندس عبدالحسین ارجمند بعنوان سرپرست شهرداری بندرعباس انتخاب و معرفی شد.
وی تصریح کرد: دیگر مسئله نوع انتخاب گزینه‌های تصدی پست شهرداری بود، ما در این زمینه ۲ روش پیشنهادی  داشتیم روش اول ارائه فراخوان برای ثبت نام پست شهرداری و روش دوم نیز این بود که معرفی گزینه‌ها بوسیله اعضای شورا و یا گزینه‌هایی که به آنان از سوی نخبگان پیشنهاد شده را در جلسه شورا مطرح و سپس از آنان برای ارائه برنامه دعوت شود که اعضای شورا پس از رای گیری روش  دوم را ملاک انتخاب شهردار بندرعباس قرار دادند.
بواشه اضافه کرد: با بررسی و مشورت‌های صورت گرفته توسط اکثریت اعضا شورا، نهایتا پس پالایش ۷ گزینه برای تصدی پست شهرداری بندرعباس از سوی اعضای محترم شورا جهت ارائه برنامه معرفی شدند که مطابق جدول زمان‌بندی روزهای یکشنبه و دوشنبه ۱۷و ۱۸ مردادماه به ترتیب حروف الفبا کاندیدها در جلسات شورا حاضر و برنامه‌های خود را ارائه دهند.
وی ادامه داد: این ۷ گزینه به ترتیب شامل حسین اخلاقی، سید ناصر اشرفی، علی تیماس، عباس کمالی، محمد مالکی زاده، محمد محسنی و مهدی نوبانی هستند.
سخنگوی شورای شهر بندرعباس تصریح کرد: نهایتا پس از ارائه برنامه‌ها و جمع بندی نهایی، شهردار جدید بندرعباس با رای منتخبان مردم در شورای اسلامی شهر  بندرعباس انتخاب و معرفی خواهد شد.
وی در پایان ضمن تقدیر از زحمات ۸ ساله امینی زاده شهردار سابق تاکید کرد: با توجه به اینکه شهردار فعلی ابقا نشده و شهر بندرعباس نیز مشکلات متعددی دارد از این رو با قید فوریت و بدون اتلاف وقت کار بررسی گزینه‌ها و انتخاب شهردار را پیش خواهیم برد تا به سرعت امور مربوط به شهرداری را در دست بگیرد.
منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح