کد خبر : 2545
تاریخ انتشار : شنبه 7 آگوست 2021 - 14:20
-

۸۰ درصد تخت‌های بیمارستان هاشمی‌نژاد مشهد به بیماران کرونایی اختصاص یافته است

۸۰ درصد تخت‌های بیمارستان هاشمی‌نژاد مشهد به بیماران کرونایی اختصاص یافته است

  رئیس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد از مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در موج پنجم بحران کرونا که درگیر ویروس دلتا هستیم ۸۰ درصد تخت‌های این مرکز به بیماران کرونایی اختصاص یافته است. سیدمحمد موسوی در این خصوص اظهار کرد: بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد در ایام موج پنجم بحران کرونا که درگیر ویروس دلتا

۸۰ درصد تخت‌های بیمارستان هاشمی‌نژاد مشهد به بیماران کرونایی اختصاص یافته است

  رئیس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد از مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در موج پنجم بحران کرونا که درگیر ویروس دلتا هستیم ۸۰ درصد تخت‌های این مرکز به بیماران کرونایی اختصاص یافته است.

سیدمحمد موسوی در این خصوص اظهار کرد: بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد در ایام موج پنجم بحران کرونا که درگیر ویروس دلتا هستیم در وضعیت بحرانی قرار دارد و در حال حاضر از مجموع ۳۰۰ تخت این مرکز درمانی ۲۳۱ تخت آن درگیر کرونا شده است که معادل ۸۰ درصد ظرفیت تخت‌های این بیمارستان بوده است.
وی افزود: در موج پنجم کرونا افزایش چشمگیر مبتلاها و بستری‌ها را شاهد هستیم و خطرات ویروس دلتا به مراتب بیشتر از گونه‌های قبلی بوده و باید مراقب باشیم تا با کوچکترین غفلت و بی‌توجهی برای خودمان و اطرافیانمان ایجاد مشکل نکنیم.
رئیس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد با بیان اینکه در روزهای اخیر اورژانس‌های تمامی بیمارستان‌ها از جمله این مرکز درمانی با حجم دو برابری بیمار روبه‌رو شده‌اند، خاطرنشان کرد: بیشترین گروه بیماران مراجعه کننده به بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد در موج پنجم بحران کرونا گروه سنی بالای ۵۰ سال بوده و متأسفانه میزان فوتی‌های کرونایی از زمان شیوع ویروس دلتا هم افزایش داشته است.
موسوی تصریح کرد: تخت‌های بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد از حضور پرتعداد بیماران کرونایی اشباع شده و سختی کار مدافعان سلامت هم که بیش از ۱۸ ماه است که به‌صورت شبانه‌روزی در حال خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی هستند چند برابر شده است، نیروهای کادر درمان به‌واقع خسته‌اند و اکثر آنها مبتلا به کرونا شده‌اند و همین امر بر سختی کار نیروهای فعال در بخش‌های کرونایی که باید جای خالی همکاران مبتلایشان را با شیفت‌های اضافه پر کنند چند برابر می‌افزاید.
وی با ذکر این نکته که بخش قابل توجهی از بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌ها کسانی هستند که به سفرهای تابستانی رفتند و یا در تجمع‌ها، دورهمی‌ها و مجالس شادی و غم حاضر بودند، تأکید کرد: از مردم در این شرایط بسیار سخت می‌خواهیم که از هرگونه تجمع و دورهمی و همچنین سفر به مشهد خودداری کنند و در این شرایط بحرانی مجالس شادی و غم برپا نکنند، بی‌شک کرونا مهار شدنی بوده و می‌توان بر این ویروس منحوس غلبه کرد، به شرط آنکه مردم همکاری شایسته‌ای با مدافعان سلامت داشته باشند.
منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح