کد خبر : 170654
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 دسامبر 2021 - 18:41
-

‍ کرمانشاه جای امنی برای مجرمان نیست

‍ کرمانشاه جای امنی برای مجرمان نیست

ایسنا/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه پلیس خود را خدمتگزار مردم می داند و امنیت آنها و جامعه را خط قرمز خود قرار داده است، گفت: با همه توان در راستای خدمتگزاری به مردم تلاش می کنیم. سردار علی اکبر جاویدان در مراسم صبحگاه عمومی پلیس کرمانشاه اظهار کرد: به برکت حضور نیروهای مسلح

‍ کرمانشاه جای امنی برای مجرمان نیست

ایسنا/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه پلیس خود را خدمتگزار مردم می داند و امنیت آنها و جامعه را خط قرمز خود قرار داده است، گفت: با همه توان در راستای خدمتگزاری به مردم تلاش می کنیم.

سردار علی اکبر جاویدان در مراسم صبحگاه عمومی پلیس کرمانشاه اظهار کرد: به برکت حضور نیروهای مسلح مقتدر و تلاش های شبانه روزی پلیس، ناامنی نگران کننده ای در استان نداریم.

وی با بیان اینکه هدف اول پلیس پیشگیری از وقوع جرائم و افزایش سطح امنیت جامعه است، گفت: برای رسیدن به این مهم همکاران پرتلاش ما در کنار سایر نیروهای امنیتی شبانه روز تلاش می کنند و خوشبختانه تاکنون نیز نتایج خوبی حاصل شده است.

جاویدان گفت: امروز اشراف اطلاعاتی پلیس در عالی‌ترین سطح خود قرار دارد، بگونه ای که قادر است مجرمان را در کیلومترها دورتر از محل وقوع جرم شناسایی و دستگیر کند و یا از وقوع بسیاری اتفاقات دیگر جلوگیری نماید.

این مقام عالی‌رتبه انتظامی همچنین کرمانشاه را استانی ناامن برای مجرمان و خلافکاران دانست و گفت: مردم مطمئن باشند پلیس با همه توان برای ارتقاء امنیت جامعه شبانه روز تلاش و اجازه عرض اندام به افراد مجرم را نمی دهد.

وی خاطرنشان کرد: کرمانشاه با وجود مرزی بودن خوشبختانه از امنیت مطلوبی برخوردار و معدود جرائم خشن نیز به سرعت کشف و با آن برخوردهای لازم صورت می گیرد.

جاویدان حفظ امنیت جامعه را یکی از وظایف ذاتی پلیس برشمرد و گفت: ماموران انتظامی برای تحقق این مهم هیچ تعارف و مماشاتی ندارند و هرجایی که احساس کنند امنیت ممکن است با چالش روبرو شود به سرعت و با جدیت ورود پیدا خواهند کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه با تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، گفت: پرستاران از زحمتکش ترین افراد جامعه هستند که زینب وار مشغول امداد رسانی و ارائه خدمتی خداپسندانه به آحاد مختلف جامعه هستند.

وی گفت: در دو سال اخیر که شاهد شیوع کرونا بوده ایم، پرستاران با رنج و زحمتی مضاعف تر ایثارگرانه تلاش کردند و جان افراد زیادی را نجات دادند که جای قدردانی و تقدیر ویژه دارد.ج

جاویدان در پایان با اشاره به لزوم توجه به مسئله امر به معروف و نهی از منکر در ساختار و بدنه پلیس، به تغییر ساختار ایجاد شده در بدنه انتظامی نیز اشاره کرد و گفت: قطعا این تغییر ساختار باعث افزایش خدمات به مردم و ارتقاء امنیت در جامعه خواهد شد و امیدوارم پس از این هم سرباز خوبی برای ولایت و خدمتگذار خوبی برای مردم مومن و ولایی کشورمان باشیم.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح