کد خبر : 137322
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 2 دسامبر 2021 - 20:54
-

آموزش رازهای دوران نامزدی در تلویزیون

آموزش رازهای دوران نامزدی در تلویزیون

فصل دوم برنامه تلویزیونی «محرمانه خانوادگی» با موضوع «رازهای نامزدی: از خواستگاری تا عروسی» از شنبه (۱۷ فروردین)، هر روز به جز پنجشنبه و جمعه از شبکه سه سیما پخش می‌شود. به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه سه سیما، «محرمانه خانوادگی» یک برنامه ترکیبی با آیتم‌های متنوع است، که در ۱۳ قسمت

آموزش رازهای دوران نامزدی در تلویزیون

فصل دوم برنامه تلویزیونی «محرمانه خانوادگی» با موضوع «رازهای نامزدی: از خواستگاری تا عروسی» از شنبه (۱۷ فروردین)، هر روز به جز پنجشنبه و جمعه از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه سه سیما، «محرمانه خانوادگی» یک برنامه ترکیبی با آیتم‌های متنوع است، که در ۱۳ قسمت به موضوع ازدواج می‌پردازد.

فصل اول این برنامه به موضوع رازهای انتخاب همسر می‌پرداخت و شامل موضوعاتی مانند سن مناسب ازدواج، شیوه خواستگاری، ازدواج فامیلی، ازدواج دانشجویی، ازدواج اینترنتی، ازدواج عاشقانه و … بود.

فصل دوم برنامه «محرمانه خانوادگی» هم به موضوعاتی مانند تعریف نامزدی، رازهای یک خواستگاری خوب، تصورات نادرست از دوران نامزدی، شناخت همسر در دوران نامزدی، زنگ خطرهای دوران نامزدی، یک مراسم عروسی خوب و … می‌پردازد.

«محرمانه خانوادگی» یک مجله تصویری است که سعی کرده با استفاده از فرم‌های نو و با لحنی نرم و با چاشنی رازآلود و طنزآمیز کردن جزئیات زندگی به بررسی نکات ریز و کاربردی در موضوع ازدواج بپردازد. این برنامه به دنبال پیچیدن یک نسخه واحد برای همه مخاطبان نیست و سعی سازندگان برنامه این است که نشان دهند برای هر موضوع مهم زندگی مثل انتخاب همسر یا دوران نامزدی نسخه‌های متعددی به عدد آدم‌ها وجود دارد. در برنامه «محرمانه خانوادگی» ضمن روایت تعدادی از این نسخه‌های شخصی، با استفاده از فرم‌های مختلف تلاش شده نکات کاربردی لازم به بیننده منتقل شود تا او هم بتواند نسخه شخصی خودش را برای انتخاب همسر و داشتن یک دوران نامزدی خوب پیدا کند.

روایت محرمانه، رازهای محرمانه، بایگانی محرمانه، راز مادربزرگ‌ها و خرده روایت‌های عروس و دامادی عناوین آیتم‌های برنامه «محرمانه خانوادگی» هستند.

عوامل فصل دوم برنامه «محرمانه خانوادگی» عبارتند از:

مشاور پروژه: نفیسه مرشد زاده، طراح و سردبیر: محمد جباری، تهیه‌کننده: علی نظری، کارگردان و مدیر هنری: حسین فروتن، اجرا: ایمان جلیلی، دستیار سردبیر: علی سیف‌الهی، تصویرسازی و لوگو: محمدرضا دوست‌محمدی، نویسنده: سیداحسان عمادی، راوی: حمید محمدی، بایگانی محرمانه: مونا تاروردی، راز مادربزرگ‌ها: سمانه رحیمی، خرده‌روایت‌های عروس و دامادی: مهدی صالح‌پور و محیا ساعدی، کارشناس و مشاور: سعید بی‌نیاز، پژوهش تاریخی: نازیلا ناظمی، گوینده بایگانی محرمانه: زهره‌سادات هاشمی، موشن گرافیک و تیتراژ: علی نکویی، تدوین: رهام صادقی و علی نکویی، مدیر تصویربرداری: محسن کالجی، تصویربردار: حسن ناحی و میثم بابایی، دستیار تصویربردار: امیرحسین نوش‌آذر، محمدجواد اژدری، صدابردار: داود قلی‌پور، طراح و اجرای دکور: محسن رحیمی و احسان رحیمی، مدیر تولید: سیدمحمد حمزه‌جعفری و تهیه‌شده در سازمان هنری رسانه‌ای اوج.

برنامه «محرمانه خانوادگی ۲» کاری است از خانه مستند انقلاب اسلامی که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۶:۳۰ روانه آنتن شبکه سه سیما می‌شود.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح