کد خبر : 137321
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 2 دسامبر 2021 - 20:53
-

امیدبخشی به جامعه برای نمایش اقتدار ملی در انتخابات

امیدبخشی به جامعه برای نمایش اقتدار ملی در انتخابات

ایسنا/گیلان استاندار گیلان با اشاره به نقش مهم امامان جمعه در تحکیم وفاق و انسجام در استان، بر حفظ وحدت و تقویت تعامل تاکید کرد و گفت: امیدبخشی به مردم و جامعه، موجب مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو و نمایش اقتدار ملی به جهانیان می شود. ارسلان زارع امروز در همایش ائمه جمعه گیلان که

امیدبخشی به جامعه برای نمایش اقتدار ملی در انتخابات

ایسنا/گیلان استاندار گیلان با اشاره به نقش مهم امامان جمعه در تحکیم وفاق و انسجام در استان، بر حفظ وحدت و تقویت تعامل تاکید کرد و گفت: امیدبخشی به مردم و جامعه، موجب مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو و نمایش اقتدار ملی به جهانیان می شود.

ارسلان زارع امروز در همایش ائمه جمعه گیلان که با حضور نماینده ولی فقیه برگزار شد،ضمن تبریک ایام پرفضیلت ماه رجب و بعثت نبی مکرم اسلام(ص) اظهار کرد: حضرت ختمی‌ مرتب(ص) با تحمل مشقت‌ها و دشواری‌های بسیار، بار سنگین هدایت مردم به سوی توحید و یگانگی پروردگار متعال را به دوش کشید و در این مسیر، اصلی‌ترین ویژگی آن حضرت، مهربانی نسبت به همه امت بود.

وی با قدردانی از همراهی‌های نماینده ولی فقیه در استان و همکاری‌های خوب امامان جمعه در سال‌جاری افزود: در شرایطی که کشور تحت جنگ تحمیلی اقتصادی قرار دارد و شاهد اعمال تحریم‌های غیرقانونی علیه ملت ایران هستیم؛ همه‌گیری ویروس کرونا نیز دشواری‌های دیگری ایجاد کرد ولی در سایه همکاری با مجموعه مدیریت کشور، توانسته‌ایم بر تنگناها غلبه کرده و الگوی موفقی از انسجام معرفی کنیم.

نماینده عالی دولت در گیلان درک موقعیت خطیر کنونی توسط مردم و نمایش جلوه‌های زیبایی از همدلی و یاری همنوعان در کنار کمک به مسئولان را ارزشمند توصیف کرد و گفت: این ایستادگی و مقاومت، برآمده از فرهنگ ایرانی – اسلامی و آموزه‌های انقلابی است و مبتنی بر همین تعالیم؛ عالی‌ترین جلوه‌های ایثار و از خودگذشتگی را در جریان مقابله با کرونا از سوی کادر ایثارگر درمان، گروه‌های مردمی و جهادی، خیران، جوانان علاقمند به مشارکت در فعالیت‌های اجتماعی، هنرمندان، اصحاب رسانه و دیگر اقشار شاهد بودیم.

وی حفظ وحدت و تقویت تعامل در مقطع فعلی را مهم و ضروری دانست و با بیان اینکه با انسجام بیش از پیش و ایستادگی، پیروز میدان خواهیم بود، افزود: ائمه جمعه در توسعه فرهنگی و اجتماعی جامعه نقش اثرگذاری دارند و با آگاهی‌بخشی صحیح و هدایت افکار عمومی، می‌توانند زمینه‌ساز تقویت وفاق و همگرایی در استان باشند.

استاندار گیلان به ضرورت تمرکز همه ظرفیت‌های استان در جهت توسعه اشتغال و درآمدزایی اشاره و خاطرنشان کرد: همواره به همه مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران تأکید کرده‌ام نسبت به جذب سرمایه گذار و حمایت از آنان در چارچوب‌هایی که قانون مشخص کرده، اقدام کنند.

وی تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و رصد روزانه پیشرفت آنها توسط مدیران و فرمانداران را از دیگر انتظارات خود عنوان و با اشاره به دریافت منظم و مستمر گزارش روند انجام این مهم، گفت: همه مسئولان باید به وظایف خویش عمل کرده و لحظه‌ای از گره‌گشایی مشکلات مردم و تسهیل امور، غفلت نورزند.

زارع با اشاره به اینکه نامگذاری جهش تولید از سوی رهبر معظم انقلاب به‌عنوان شعار سال از ابتدا به عنوان راهبرد توسعه ای در گیلان مدنظر قرار گرفت، افزود: طرح‌های متناسب با شعار سال در گیلان به عنوان اولین استان در نخستین روزهای سال تهیه شد و با تعریف ردیف‌های اعتباری و تعیین برنامه زمان بندی تکمیل، روند اجرای آنها به صورت مستمر مورد بازدید قرار می‌گیرد.

وی همچنین به برگزاری انتخابات سال آینده به عنوان مهمترین رویداد سیاسی – اجتماعی در نخستین سال قرن جدید هجری شمسی اشاره و خاطرنشان کرد: از آنجایی‌که جمهوری اسلامی ایران، نظامی مردمسالار و مبتنی بر اراده و خواست مردم بر مبنای شرع مقدس اسلام است؛ باید زمینه حضور پرشور و با نشاط اقشار مختلف مردم در انتخابات فراهم شود.

نماینده عالی دولت در گیلان به مبنا قرار دادن شعار راهبردی امام راحل مبنی بر اینکه “میزان رأی ملت است” و نیز بیان رهبر معظم انقلاب درخصوص اینکه “رأی مردم حق الناس است” اشاره و اظهار کرد: براین اساس، مسیر برای دست اندرکاران امر برگزاری انتخابات هم در حوزه اجرا و هم در بخش نظارت، مشخص شده است.

وی به تأکید خود به مسئولان برگزاری انتخابات و ناظران در خصوص استفاده از همه پتانسیل‌ها برای افزایش مشارکت در انتخابات اشاره کرد و افزود: یکی از مهمترین مولفه‌های تحقق این امر، اطمینان بخشی به جامعه از سلامت و امنیت انتخابات است.

استاندار گیلان تصریح کرد: دعوت از مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات، آگاهی‌افزایی از اهمیت این مهم و نیز تبیین شرایط خطیر کشور مبنی بر ضرورت نمایش اقتدار ملی توسط ائمه جمعه، گروه‌های مرجع، متنفذین دینی، علمی و فرهنگی و نخبگان مورد انتظار است.

وی یکی از اصلی‌ترین راهبردهای دشمنان در جنگ نرم را القاء عدم حمایت مردم از نظام جمهوری اسلامی ارزیابی کرد و گفت: همه ما وظیفه داریم در راستای خنثی سازی این نقشه، زمینه نمایش علاقمندی مردم به کشور، انقلاب و پایبندی به آرمان ها را نشان دهیم و این موضوع مهم؛ با امیدآفرینی و بیان دستآوردها و خدمات انجام شده به مردم، محقق می شود.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح