کد خبر : 19906
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 اکتبر 2021 - 14:49
-

اجتماع بزرگ سالروز شهادت امام رضا(ع) در کرمانشاه برگزار می‌شود

اجتماع بزرگ سالروز شهادت امام رضا(ع) در کرمانشاه برگزار می‌شود

 مسئول دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه از برگزاری اجتماع بزرگ ویژه سالروز شهادت امام رضا(ع) در شهر کرمانشاه و تمامی شهرستان های استان خبر داد. سلمان یاوری امروز(یازدهم مهر) در جمع خبرنگاران، درتشریح برنامه‌های کانون‌های خدمت رضوی در این روزهای پایانی ماه صفر و ایام شهادت امام رضا (ع)، اظهار کرد: اجتماع بزرگ ویژه

اجتماع بزرگ سالروز شهادت امام رضا(ع) در کرمانشاه برگزار می‌شود

 مسئول دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه از برگزاری اجتماع بزرگ ویژه سالروز شهادت امام رضا(ع) در شهر کرمانشاه و تمامی شهرستان های استان خبر داد.

سلمان یاوری امروز(یازدهم مهر) در جمع خبرنگاران، درتشریح برنامه‌های کانون‌های خدمت رضوی در این روزهای پایانی ماه صفر و ایام شهادت امام رضا (ع)، اظهار کرد: اجتماع بزرگ ویژه شهادت امام رضا(ع) از ساعت 10 صبح روز پانزدهم مهر همزمان با سالروز شهادت امام مهربانی ها با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در گلزار شهدای شهر کرمانشاه برگزار می شود.

یاوری اضافه کرد: مشابه این مراسم در تمامی شهرستان های استان برگزار خواهد شد.

مسئول دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه  در ادامه  از ویژه برنامه “روضه رضا” به عنوان  یکی از برنامه‌های روزهای پایانی ماه صفر در استان یاد کرد و افزود: این برنامه بعد از اربعین شروع شده که شامل روضه‌ های خانگی، روضه‌خوانی درب منازل شهدا، خانه سالمندان و … است.

یاوری با اشاره  اجرای طرح  “آقا حساب کردند”  در روزهای پایانی ماه صفر، گفت: خادم‌یاران رضوی و خیرین در این ایام بدهی خانواده‌ها و افراد نیازمند در فروشگاه‌ها، داروخانه‌ها و مطب‌های پزشکان را پرداخت می‌کنند.

وی از برنامه “نذر شفا”  به عنوان یکی دیگر از برنامه های دهه پایانی صفر یاد کرد و افزود: در این طرح خادم‌یاران، ویزیت رایگان، همکاری در مراکز واکسیناسیون، غربالگری، پایش سلامت و عیادت از بیماران بهبودیافته را در دستور کار خود قرار می‌دهند.

وی اشاره ای هم به اجرای طرح “نذر امام” داشت و افزود: در این طرح مادران و بانوان زندانی که با جرائم غیرعمد در زندان هستند با حمایت خادم‌یاران رضوی، خیرین و ستاد دیه استان آزاد و به آغوش گرم خانواده باز می‌گردند.

طبخ هشت هزار پرس غذا در طرح “نذر رضا”  و توزیع بین محرومین، اجرای پویش ملی  “ایران خانه حضرت رضا (ع)” با شعار همه خادم‌الرضا هستیم، ذبح ۴۰ راس گوسفند در طرح عقیقه و قربانی و توزیع بین محرومین، تهیه و توزیع هزار بسته لوازم‌التحریر در طرح “نذر تحصیل”  و توزیع بین دانش آموزان بی بضاعت، تهیه و توزیع 2500 بسته معیشتی، برپایی ایستگاه‌های خدمات فرهنگی، سلامت و اجتماعی از دیگر برنامه‌های کانون‌های خدمت رضوی در استان کرمانشاه است که یاوری به آنها اشاره کرد.

وی اشاره ای هم به فعالیت 1500 خادمیار رضوی در استان داشت و گفت: کانون‌های خدمت رضوی با ۲۰ کانون تخصصی به هفت هزار و ۵۰۰ خانواده خدمات ارائه می‌دهند.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح