تاریخ انتشار : سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 15:06
12 بازدید
کد خبر : 210031

استخراج دوج کوین آیا هنوز هم سودآور است؟

استخراج دوج کوین آیا هنوز هم سودآور است؟

استخراج دوج کوین آیا هنوز هم سودآور است؟ استخراج ارزهای دیجیتال به فرآیند تولید ارزهای دیجیتال به عنوان پاداش و به ازای یک فعالیت تکمیل شده است. این یک فرآیند معاملاتی است که شامل استفاده از سیستم‌های کامپیوتری و فرآیندهای دیجیتالی برای حل مشکلات پیچیده است. استخراج کننده برای تلاش‌های خود پاداش به قیمت دوج کوین می‌گیرد. اما باید گفت

استخراج دوج کوین آیا هنوز هم سودآور است؟

استخراج ارزهای دیجیتال به فرآیند تولید ارزهای دیجیتال به عنوان پاداش و به ازای یک فعالیت تکمیل شده است. این یک فرآیند معاملاتی است که شامل استفاده از سیستم‌های کامپیوتری و فرآیندهای دیجیتالی برای حل مشکلات پیچیده است. استخراج کننده برای تلاش‌های خود پاداش به قیمت دوج کوین می‌گیرد. اما باید گفت فرآیند استخراج دوج کوین با سایر ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین و اتریوم متفاوت است. در این مطلب که مورد تایید کارشناسان ارز دیجیتال صرافی بیت ۲۴ است، درباره میزان سوئ استخراج دوج کوین صحبت کرده‌ایم.

تفاوت استخراج دوج کوین با بیت کوین

به دلیل شباهت نسبی آنها، حتی می‌توان لایت کوین و دوج کوین را به طور همزمان استخراج کرد. در مقایسه با بیت کوین، دوج کوین برخی تفاوت‌های مهم دارد که در ادامه بیان شده است:

  • الگوریتم هش: دوج کوین از Scrypt استفاده می‌کند، در حالی که Bitcoin از SHA-256 استفاده می‌کند.
  • زمان استخراج برای هر بلوک: زمان استخراج برای هر بلوک دوج کوین ۱ دقیقه است، در حالی که زمان بلوک بیت کوین ۱۰ دقیقه است.
  • پاداش بلوک: پاداش بلوک دوج کوین ۱۰ DOGE است، در حالی که پاداش بلوک بیت کوین در حال حاضر ۶.۲۵ BTC است.
  • عرضه کل: عرضه کل دوج کوین نامحدود است، در حالی که عرضه کل بیت کوین ۲۱ میلیون است.
  • زنجیره بلوکی دوج کوین: در شبکه بلاک چین دوج کوین، گروهی از تراکنش‌ها در داخل یک بلوک از داده‌ها در زمان تراکنش تشکیل می‌شوند. سپس این داده‌ها پس از استخراج یک بلوک به شبکه برای سایر استخراج کنندگان منتقل می‌شوند. سوابق به روز می‌شوند و شبکه را از هرگونه ثبت تراکنش مغایر محافظت می‌کنند. شبکه هیچ تراکنش تقلبی را تأیید نمی‌کند.

نحوه استخراج دوج کوین

پس از تصمیم گیری برای ادامه استخراج دوج کوین، مورد بعدی که باید بدانید انواع استخراج موجود و همچنین نیازهای نرم افزاری و سخت افزاری برای کل فرآیند است که بتوان به قیمت روز دوج کوین پول در آورد. قبل از شروع فرآیند استخراج، باید بفهمید از چه تجهیزاتی استفاده خواهید کرد. این تجهیزات شامل موارد زیر است:

  • سیستم عامل ویندوز، Mac OS یا هر سیستم لینوکس
  • آدرس استخر استخراج
  • کیف پول دوج کوین (پیشنهاد ما این است که هر کیف پول سخت افزاری مانند Ledger Nano S، Trezor Model T یا Coinbase را انتخاب کنید)

برای استخراج دوج کوین به دستگاه‌های ماینر ASIC نیاز دارید که البته برای شروع شاید کمی گران باشد. با این حال اگر به دنبال سودآوری هستید، تهیه یک ماینر ASIC ضروری است. می‌توانید از ماینر Bitmain Antminer L3++ استفاده کنید زیرا یکی از مقرون به صرفه ترین ماینرهای دوج کوین بوده، مصرف انرژی کمتری داشته و هش ریت خوبی ارائه می‌دهد.

برای نرم افزار استخراج دوج کوین می‌توانید MultiMiner را انتخاب کنید. تنظیم Antminer L3++ ساده است زیرا نیازی به دانلود و پیکربندی هیچ نرم افزار پیچیده‌ای نیست.

استخراج دوج کوین در اندروید

برنامه‌های اندرویدی وجود دارند که می‌توانند به شما در استخراج دوج کوین کمک کنند که یکی از معروف‌ترین آنها Dogemine است. این یک برنامه سبک و ساده است که به شما امکان می‌دهد دوج کوین را در کنار تعدادی دیگر از ارزهای دیجیتال استخراج کنید. به خاطر داشته باشید که این برنامه استخراج دوج کوین می‌تواند دستگاه اندرویدی شما را بسته به توانایی‌هایش گرمای بیش از حد گرم کند. احتمال سودآوری برای این روش استخراج یا کم بوده یا وجود ندارد در نتیجه به قیمت روز دوج کوین عایدی برای شما ندارد.

استخراج ابری دوج کوین

استخراج ابری یک روش غیرمستقیم برای استخراج دوج کوین است که به شما امکان می‌دهد در یک عملیات استخراج بزرگ سرمایه‌گذاری کنید. نیازی به داشتن هیچ چیز نیست، به جای آن سخت افزار را از یک مرکز داده بزرگ اجاره می‌کنید. استخرهای استخراج ابری خاصی وجود دارند که می‌توانید به آنها بپیوندید، که همگی استخراج مبتنی بر Scrypt را با نرخ ماهانه ارائه می‌کنند. برخی از استخرهایی که می‌توانید به آنها ملحق شوید Genesis Mining و NiceHash هستند.

مزایای استخراج ابری دوج کوین

  • بدون نیاز به سخت افزار یا دانش فنی: شما نیازی به خرید یا راه اندازی سخت افزار استخراج خود ندارید.
  • مقیاس پذیری: می‌توانید به راحتی قدرت استخراج خود را با افزایش یا کاهش نیازهای خود تنظیم کنید.
  • دسترسی جهانی: می‌توانید از هر نقطه ای از جهان به استخرهای استخراج ابری دسترسی داشته باشید.

معایب استخراج ابری دوج کوین

  • هزینه: استخراج ابری می‌تواند گرانتر از استخراج خودتان باشد، زیرا باید هزینه‌های اجاره سخت افزار و کارمزدهای استخر را بپردازید.
  • ریسک: شما به عملکرد و قابلیت اطمینان استخر استخراج ابری که به آن ملحق می‌شوید وابسته هستید.
  • عدم کنترل: شما هیچ کنترلی بر سخت افزار یا نرم افزاری که برای استخراج شما استفاده می‌شود ندارید.

آیا استخراج دوج هنوز هم برای کاربران سودآور است؟

استخراج دوج کوین یک فرصت سرمایه گذاری نیست که شما را یک شبه میلیونر کند. بنابراین ایده خوبی نیست که به تنهایی به استخراج بپردازید، زیرا هزینه برق و سخت افزار به طور قابل توجهی بیشتر از سود شما خواهد بود.

علاوه بر این، ارزش کم دوج کوین در مقایسه با سایر ارزهای دیجیتال می‌تواند سود شما را به طور جدی کاهش دهد، حتی اگر تصمیم به استخراج دوج کوین با دیگران به طور مشترک بگیرید. برای خرید دوج کوین با قیمت روز دوج کوین می‌توانید از صرافی بیت۲۴ استفاده کنید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات متنی

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر 5میلیون⭐️

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

 

New punjabi songs

 

سامانه خودنویس

 

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

 

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

 

تشک دو نفره

 

 

دکتر علی پرند

 

 

 

 

 

 

https://nipoto.com/ethereum

 

 

 

 

شرکت کیمیا همرنگ

 

 

 

 

 

 

 

 

خرید تابلو برق

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اسرارالشفاء

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح