کد خبر : 187470
تاریخ انتشار : شنبه 8 ژانویه 2022 - 18:13
-

امام جمعه ساوه: به انقلاب افتخار می کنیم/معاندان نظام بدنبال انکار اهداف واقعی انقلاب هستند

امام جمعه ساوه: به انقلاب افتخار می کنیم/معاندان نظام بدنبال انکار اهداف واقعی انقلاب هستند

ایسنا/مرکزی امام جمعه ساوه گفت: با گذشت ۴۲ سال از شکل گیری نهضت اسلامی، با حضور تاثیرگذار در صحنه همچنان به انقلاب افتخار می‌کنیم. حجت‌الاسلام سیدابراهیم حسینی در جمع راهپیمایان شرکت کننده در یوم الله ۲۲ بهمن در محوطه مصلی امام علی (ع) ساوه به تشریح اهداف برگزاری این راهپیمایی که امسال به دلیل شرایط کرونایی

امام جمعه ساوه: به انقلاب افتخار می کنیم/معاندان نظام بدنبال انکار اهداف واقعی انقلاب هستند

ایسنا/مرکزی امام جمعه ساوه گفت: با گذشت ۴۲ سال از شکل گیری نهضت اسلامی، با حضور تاثیرگذار در صحنه همچنان به انقلاب افتخار می‌کنیم.

حجت‌الاسلام سیدابراهیم حسینی در جمع راهپیمایان شرکت کننده در یوم الله ۲۲ بهمن در محوطه مصلی امام علی (ع) ساوه به تشریح اهداف برگزاری این راهپیمایی که امسال به دلیل شرایط کرونایی به صورت موتوری و خودرویی انجام شد، پرداخت و اظهار کرد: پیام حضور در جشن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی  این است که ما از انقلاب خسته نشدیم و پشیمان نیستیم. گرچه شکل راهپیمایی تغییر یافته است اما این ملت همچنان  به انقلاب افتخار می کنند. انقلاب اسلامی بالنده و ملت ایران کوبنده در مسیر آرمان‌هایی که امام و شهدای والامقام برای این ملت ترسیم کردند ایستاده‌اند.

وی تجدید پیمان با آرمان های امام راحل و شهیدان والامقام را از دیگر اهداف برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن بیان کرد و افزود: امروز آمده ایم تا اعلام کنیم مصونیت می‌بخشیم انقلاب و نظام اسلامی را در برابر خطراتی که کشور را تهدید می کند.

او تصریح کرد: فراموشی آرمان‌های نظام اسلامی و تحریف آرمان‌ها از جمله خطراتی است که انقلاب را تهدید می‌کند و حضور مردم در صحنه بیانگر آن است که هیچگاه آرمان های نظام را فراموش نکرده و اجازه تحریف نخواهند داد.

سخنران راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ساوه با تاکید بر اینکه معاندان نظام در صدد هستند تا اهداف واقعی انقلاب را انکار کنند، افزود: مانور قدرت و قدرت‌نمایی، هدف دیگر راهپیمایی ۲۲ بهمن و به رخ کشیدن قدرت مردمی جلوی چشمان دوست و دشمن است تا نقشه انکار اهداف انقلاب ناکام بماند.

او در ادامه به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: حاکمیت دین خدا در عصری که گفته شد دین منزوی است، مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است و در عصر دین گریزی حاکمیت دین رقم خورده است.

وی با تاکید بر اینکه استقلال و حاکمیت مردم بر سرنوشت خویش و مشارکت در امور خویش و انتخاب مسئولان، از برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی است، گفت: هر کس به هر شکل ممکن انتخابات را زیر سوال می‌برد خائن به کشور و مردم است.

خطیب جمعه ساوه همچنین آزادی و نفی استبداد را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و افزود: ملت ایران با تشکیل انقلاب اسلامی استبداد را نفی و پیام آزادی را به جهان مخابره کردند که دستاورد ارزشمندی برای نظام اسلامی است.

وی در ادامه با اشاره به گذشت ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: این انقلاب به یک انقلاب تاثیر گذار در معادلات جهانی تبدیل شده است.

وی از مسئولان خواست تا سنجیده سخن بگویند و پیام سازش و تسلیم به دشمن ندهند و افزود: پیام مردم پیام مقاومت و ایستادگی و خسته نشدن در برابر دشمن است در حالی که عده‌ای در داخل کشور به دشمن پیام لبخند و سازش می‌دهند.

حجت الاسلام حسینی افزود: ملت در طول ۴۲ سال گذشته ثابت کردند که در برابر مشکلات از آرمان‌ها کوتاه نخواهند آمد و مدافع انقلاب و آرمان‌ها هستند.

وی گفت: به دنیا می گوئیم فقط در یک صورت به تعهدات برجامی بر می‌گردیم که آمریکا نیز برگردد و تمام تحریم‌ها را نه در کاغذ بلکه در عمل بردارد و وقتی راستی آزمایی شد نظام اسلامی به برجام بر می‌گردد و سیاست نظام اسلامی به هیچ وجه مذاکره با آمریکا نیست.

او تصریح کرد: براساس عقل، وحی و قرآن دنبال کسب قدرت پاک هستیم و ملت ایران هیچگاه به دنبال سلاح هسته‌ای و کشتار جمعی نیست چرا که دین ما اجازه تولید سلاح هسته‌ای و کشتار جمعی را نمی‌دهد.

امام جمعه ساوه همچنین از مسئولان خواست تا تصمیمات شان به نفع مردم و مصالح کشور باشد و افزود: گاهی به نام مردم شعار داده می‌شود اما در عمل اقدام برعکس صورت می‌گیرد. نباید تصمیماتی که برخی مسئولان در کشور می‌گیرند، موجب رنجش خاطر مردم شود. بیشترین مشکلات اقتصادی به خود تحریمی بر می‌گردد که باید با اتحاد و انسجام و اتخاذ تدابیر لازم مشکلات را برطرف کرد.

به گزارش ایسنا، همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن در شهرستان ساوه از میدان امام خمینی (ره) به سمت میدان فلسطین و مصلی امام علی (ع) برگزار شد و شرکت کنندگان در این آئین که امسال به دلیل شرایط کرونایی به صورت خودرویی و موتوری انجام شد با حمل پلاکارد، پرچم و تصاویر امام و رهبری و سردادن شعارهای انقلابی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشته و با آرمان های امام، رهبری و انقلاب تجدید پیمان کردند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح