کد خبر : 187466
تاریخ انتشار : شنبه 8 ژانویه 2022 - 18:13
-

حاجی بابایی: نارضایتی مردم از اندیشه ای است که انقلاب را برای خود مرتع می داند

حاجی بابایی: نارضایتی مردم از اندیشه ای است که انقلاب را برای خود مرتع می داند

ایسنا/کرمان رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: نارضایتی مردم از تفکر و اندیشه ای است که انقلاب را برای خودش مرتع می داند اما شهید سلیمانی هرچه که داشت فدای انقلاب کرد. “حمیدرضا حاجی بابایی” صبح امروز ۲۲ بهمن ماه در ویژه برنامه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در گلزار شهدای کرمان و در جوار مرقد

حاجی بابایی: نارضایتی مردم از اندیشه ای است که انقلاب را برای خود مرتع می داند

ایسنا/کرمان رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: نارضایتی مردم از تفکر و اندیشه ای است که انقلاب را برای خودش مرتع می داند اما شهید سلیمانی هرچه که داشت فدای انقلاب کرد.

“حمیدرضا حاجی بابایی” صبح امروز ۲۲ بهمن ماه در ویژه برنامه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در گلزار شهدای کرمان و در جوار مرقد سیدالشهدای مقاومت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: در قرآن کریم سه اصل تغییرناپذیر وجود دارد؛ نخست اینکه خداون انسان را خلق کرد و فلسفه خلقت، آزمایش الهی و آثار مترتب بر آزمایش است و کسی را استثنا نکرد.

وی با اشاره به اینکه اصل دوم این است که خداوند به هیچ کس بدون آزمایش، درجه و جایگاه نمی دهد، افزود: افتخار شهید سلیمانی به درجه نیست بلکه به جایگاهی است که امام المسلمین او را مکتب پیش برنده نظام جمهوری اسلامی معرفی کرده است.

حاجی بابایی تصریح کرد: اصل سوم این است خداوند از هرکس هر آزمایشی بگیرد و آن انسان در آزمایش موفق شود، آزمایش بعدی سخت تر است و  ۴۲ سال است این انقلاب هر روز و هر ساعتش آزمایش است و شهید سلیمانی ۴۰ سال آزمایش داد و موفق شد تا امروز قبله دل ها شد.

وی با اشاره به آشنایی خود از سال ۶۱ در دفاع مقدس با شهید سلیمانی گفت: این شهید در ۴۰ سال آزمایش کاری کرد که مقام معظم رهبری او را مکتب بنامد و مردم ما ۴۲ سال پای انقلاب ایستاده اند که شهید سلیمانی تربیت شده آن است و مردم این انقلاب را دوست دارند.

رییس کمیسوین برنامه و بودجه مجلس اظهار کرد: شهید سلیمانی قسم جلاله یاد می کند که از شئون عاقبت بخیری این است که مطیع رهبری باشیم و می گوید ۱۰۰ درصد هرچه که دارم از رهبری است.

وی افزود: مردم ما به همان دلیلی که انقلاب کرده اند، پای انقلابشان ایستاده اند و به همان دلیل انقلاب پابرجاست زیرا علتی که برایش انقلاب کردند، پابرجاست و ملت ما به خاطر خدا، اسلام، عاشورا و کربلا انقلاب کرده اند و امروز پای همان اسلام، عاشورا و امام راحل و رهبری ایستاده اند.

حاجی بابایی تصریح کرد: نارضایتی مردم از تفکر و اندیشه ای است که انقلاب را برای خودش مرتع می داند. اما شهید سلیمانی هرچه که داشت فدای انقلاب کرد؛ ما انقلاب کریم هرچه داریم قربانی انقلاب کنیم و بیش از ۲۰۰ هزار شهید دادیم تا انقلاب سرپا بماند، انقلابی که ریشه در بعثت و غدیر دارد.

وی بیان کرد: علی رغم همه توطئه هایی که دشمن به ویژه در سال های اخیر علیه ما انجام داد، انقلاب ایستاد و ایستاده و مکتب ترامپیسم برای این به وجود آمد تا قوانین موضوعه بین المللی را در هم بشکند.

نماینده مردم همدان در مجلس با اشاره به اینکه بعد از ۴۲ سال از عمر انقلاب باید بگوییم انقلاب چه کرد؟ گفت: قبل از انقلاب، برای گرفتن مدرک دکتری در رشته های علوم انسانی با از منابعی استفاده می کردیم که از عاشورا و کربلا خبری در آنها نبود و اگر در انقلاب این کار شده باشد که این همه دایره المعارف در مناقب اهل بیت و اسلام ناب نوشته شده باشد، کفایت نمی کند؟

وی با اشاره به اینکه امام حسین علیه السلام به شهادت رسید برای اینکه اسلام بماند، تصریح کرد: شهدا به شهادت رسیند تا اسلامی که در عاشوراست را در دنیا تبیین کنند و بحمدالله امروز انقلاب اسلامی در قله های بلندی در دنیا شسته است.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در ادامه بیان کرد: هیچ کس به اندازه مقام معظم رهبری قدرت های استکباری را نمی شناسد و با قواعد بین المللی برای متوقف کردن دشمنان آشنا نیست ولو اینکه هرکدام ۴۰ سال دوره دیپلماتیک را دیده باشند و رهبر انقلاب از روز اول فرمودند امریکا یک زبان بیشر نمی فهمد و آن زبان، زور، قدرت و مقاومت است و این راه هیچ وقت تغییر نمی کند و شهید سلیمانی این را در تمام جبهه های مقاومت نشان داد.

وی افزود: مقام معظم رهبری به سادگی نفرمودند که شهید سلیمانی مکتب است، زیرا هرآنچه ظرفیت وجود دارد در این سال ها رهبری در حرکت مقاومت شکل داد و رهبریِ مقاومت با شهید سلیمانی بود و ایستاد و در تمام نقاط دنیا رهبر انقلاب با زبان او سخن می گفت.

حاجی بابایی تصریح کرد: سخنرانی شهید حاج قاسم سلیمانی در ۵ مردادماه ۹۷ در سالگرد عملیات رمضان یک توفیق الهی برای نظام جمهوری اسلامی بود و ایشان استراتژی نظام را در آن سخنرانی بیان کرد.

وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی را خیلی ها نشناختند، گفت: مقام معظم رهبری کسی را می خواهد که کاملا فدایی نظام باشد و یک سر سوزن از جایگاه خود در این نظام برای خودش استفاده نکند و آن شهید سلیمانی بود.

حاجی بابایی تصریح کرد: امروز بزرگ ترین مصیبت نظام اسلامی این است که برخی نظام را خرج می کنند تا باشند اما شهیدان خودشان را خرج کردند تا نظام بماند.

وی بیان کرد: هرجا این نظام موفق و پیروز بوده، حتما در آنجا اسلام حضور داشته و هر جا اسلامی، قرآنی و براساس نظر رهبری عمل کریم، پیروز بودیم.

نماینده مردم همدان درمجلس با اشاره به اینکه ما داعش را نابود کردیم، گفت: امریکا نمی توانست آن را نابود کند چراکه پشیبانش بود و جمهوری اسلامی تفکر داعش را در دنیا متوقف کرد، اگرچه تفکر داعش ۱۴۰۰ سال وجود دارد و هر لحظه ای که شرایط آماده بشود داعش می آید و ما باید آمادگی داشته باشیم.

وی افزود: این انقلاب در برابر ابرقدرت ها ایستاد و مقاومت کرد و تا امروز بارها امریکا را آزمایش کردیم و دیدیم هر بار بدتر از قبل است و نه می شود اتکا به امریکا کرد و نه اروپا و مقام معظم رهبری فرمودند هیچ راهی وجود ندارد جز اینکه همه تحریم ها را بردارند.

حاجی بابایی تصریح کرد: همه به این جمع بندی رسیده اند امریکا قابل اعتماد نیست و هیچ فرقی بین اوباما، ترامپ و بایدن از نظر جمهوری اسلامی نیست الّا در استراتژی و همه بدبختی هایی که ترامپ برای منطقه ایجاد کرد، زیرساختش را اوباما آماده کرد. اوبامایی که می خواست با رفتارهای نرم جمهوری اسلامی را نابود کند و ترامپ مکمل اوباما بود.

وی بیان کرد: ما باید تفکر شهید سلیمانی ها را داشته و این وضعیت را که در طول ۴۰ سال گذشته اقتصاد لیبرال در لحظات و زمان های گوناگون تفکر انقلابی ما را به گروگان گرفته، اصلاح کنیم.

این نماینده مجلس گفت: اقتصاد لیبرال اقتصادی است که وقتی در کره جنوبی انجام شد، به خاطر رشد اقتصاد هفت میلیون نفر کشته شدند اما در ایران با مقاومت رهبری و نیروهای انقلاب توانستند، حفظ و حراست کنند.

وی با اشاره به اینکه امروز اقتصاد لیبرال فاصله طبقاتی درست می کند و اشرافی گری را شکل می دهد، افزود: اشرافی گری بزرگ ترین دشمن نظام جهوری اسلامی است و دیگران می خورند و پدر شهید در مسجد باید جواب بدهد.

حاجی بابایی تصریح کرد: اشرافی گری در رگه های نظام نفوذ کرده و سلایق گوناگون در آن هستند و به همین دلیل می گوییم انقلابی گری یعنی هرکس با هر تفکر، انقلابی باشد؛ انقلابی گری باید خارج از نگاه های تنگ و تاریک جناحی که شهید سلیمانی به آن اعتقادی نداشت، مردم را صاحبان انقلاب بداند. این مردم شرافتمندانه ترین مردم تاریخ هستند.

وی بیان کرد: این مردم شرافتمند هستند و نباید کسانی در این کشور بگویند بوی انقلاب مردم نمی آید و امروز اگر رهبری بخواهد، میلیون ها جوان حاضر هستند از خونشان به خاطر انقلاب بگذرند و اگر انقلاب با این همه امواج بین المللی تکان نمی خورد، به خاطر این است و جوانانی داریم که صبح عاشورا در معرکه حاضر می شوند.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: در حال حاضر سپاه با تمام قدرت، انقلابیون، روحانیت و مردم در حد توان در مسیر انقلاب می روند اما دشمن تمام توانش را به کار گرفته تا نگذارد ما حرکت کنیم. امروز بیش از ۲۵۰ شبکه بین المللی فارسی علیه جمهوری اسلامی سخن می گویند اما این انقلاب ایستاده زیرا افرادی مانند شهید سلیمانی به شهادت می رسد که مردمی به خیابان می آیند و در انقلاب چنین چیزی اتفاق نیفتاده و یک بار دیگر نشان دادند مردم با تمام صلابت خود صاف تر و زیباتر در شهادت سردار به صحنه آمدند و گفتند اگر مثل شهید سلیمانی برای ما کار کنید همه به صحنه می آییم.

وی افزود: ما با رهبری و شهیدان و عاشورا حرف نداریم و افرادی که از این مسیر منحرف هستند و بخواهد سوءاستفاده کنند هرکس باشد، وقتی پایش را یک قدم از حریم اسلام و انقلاب بیرون بگذارد، خائن به این نظام است و مردم این را قبول ندارند.

حاجی بابایی تصریح کرد: ما انقلاب کردیم که بگوییم از مردم جلوتر نیستیم و امروز می گوییم ما انقلاب کردیم و بر آن هستیم و همه کسانی که در مسیر انقلاب هستند مانند شهید سلیمانی فکر می کنند و اگر کسانی اشتباه فکر می کنند، مسیر را اشتباه می روند و به نام انقلاب و اسلام نیست.

وی بیان کرد: باید درجات جمهوری اسلامی براساس درجات الهی باشد و هر کس شایسته تر است، درجه داشته باشد و شهید سلیمانی اینگونه فکر می کرد؛ سلیقه مهم نیست.

نماینده مردم همدان در مجلس با اشاره به اینکه مشکلاتی در کشور داریم، گفت: در زمینه عدالت رهبری فرمودند ما مشکل داریم و باید جلوی ظلم بایستیم.

وی تصریح کرد: حق این مردم نیست در این مملکت برخی برای غذای خود مشکل داشته باشند و این شرمندگی برای ما مسولان در هر سه قوه است و همه قوا و نیروهای مسلح باید پای کار بیایند و باید درست کنیم این مسائل را.

حاجی بابایی بیان کرد: نباید اجازه بدهیم افرادی با هر تفکر، در این نظام دنبال این هستند به چیزی برسند و کاری کنند مردم دچار ضعف شوند و متاسفانه در ۴۰ سال گذشته این ضعف ها را داشته ایم.

وی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی افتخار بزرگ دیار کریمان است و ایران به کرمان و شهید سلیمانی نگاه می کند و وقتی کسی از میان قومی به پا خواست، قوم او نیز شبیه اوست و ما به شما نگاه می کنیم.

این نماینده مجلس افزود: از مجلس، دولت و قوه قضائیه می خواهیم در این انقلاب بدون اینکه نگاه جناحی و دعواها و مسائل دیگر را دنبال کنند، همه یکپارچه پشت سر رهبری بایستیم و مشکل اقتصاد و معیشت مردم را حل کنیم و دست به دست هم داده و تا جایی که می توانیم مشکلات مردم رفع شود، این مردم به گردن ما حق داریم.

وی افزود: نباید نسبت به مسائل کشور و وضعیت دیگران بی تفاوت بود و باید جوابگو باشیم به ویژه مسئولان.

حاجی بابایی خاطرنشان کرد: آینده این انقلاب روشن است و به پیروزی و به دست صاحبش می رسد و روسیاه کسانی می شوند که از این موقعیت سوءاستفاده کردند و روسفید کسانی می شوند که خدمتگزار مردم، پشتیبان رهبری و در مسیر شهدا بودند.

۲۲ بهمن

به گزارش ایسنا، مراسم گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور استاندار کرمان، نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری، نمایندگان مردم در مجلس و جمعی از امسئولان و اقشار مختلف مردم در محل گلزار شهدای کرمان برگزار شد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح