کد خبر : 11339
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 28 سپتامبر 2021 - 19:24
-

توسعه در گرو بهره گیری از ظرفیت جوانان است

توسعه در گرو بهره گیری از ظرفیت جوانان است

 استاندار خراسان جنوبی گفت: استفاده از ظرفیت جوانان در مسیر توسعه و تعالی استان، به اقبال نیروی جوان و تعامل و همراهی دختران و پسرانی گره خورده که دغدغه توسعه خراسان‌ جنوبی را دارند. حمید ملانوری شمسی، در پیامی به مناسبت «روز جوان» بیان کرد: برنامه‌ریزی برای شکل‌گیری شورای مشورتی جوانان با حضور نام‌آوران برنای

توسعه در گرو بهره گیری از ظرفیت جوانان است

 استاندار خراسان جنوبی گفت: استفاده از ظرفیت جوانان در مسیر توسعه و تعالی استان، به اقبال نیروی جوان و تعامل و همراهی دختران و پسرانی گره خورده که دغدغه توسعه خراسان‌ جنوبی را دارند.

حمید ملانوری شمسی، در پیامی به مناسبت «روز جوان» بیان کرد: برنامه‌ریزی برای شکل‌گیری شورای مشورتی جوانان با حضور نام‌آوران برنای این دیار و انتفاع از توان این قشر مؤثر در ستاد توسعه خاوران، از مهمترین گام‌هایی است که به همین منظور برداشته شده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، وی ادامه داد: ما با ایمان به وجود جوانان مؤمن، متدین، متعهد، متخصص، خودباور و با غیرت خراسان جنوبی بر بهره‌برداری هر چه بیشتر از این فرصتِ بی‌نظیر تکیه و تأکید داریم.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) که جوان در هر جامعه و کشوری، محور حرکت است اظهار داشت: جوانی، بهاری سبز و خرم است که در سرزمین عمر آدمی تنها یک بار به گل و شکوفه می‌نشیند.

وی ادامه داد: همچنین جوان همچون ستاره‌ای درخشان است که فقط یک مرتبه در آسمان زندگی طلوع می‌کند، لذا دوران جوانی از بزرگترین سرمایه‌های حیات است که در دین مبین اسلام، برترین و شایسته‌ترین مرحله‌ زندگی نامیده شده و بر نقش محوری آن در سازندگی انسان‌ها تأکید شده است.

وی یادآور شد: جوانی همواره تداعی‌گر پویایی، انرژی و جستجوگری است و هیچ جامعه‌ای، جز با تکیه بر نیروی جوانان خود، در مسیر تکامل پیش نرفته، وَ بدون تردید همین موضوع اساسی است که سبب شده نظام مقدس جمهوری اسلامی، بستری را فراهم آورد تا از توان و ظرفیت جوانان در عرصه‌های مختلف به شکل بهینه‌ای استفاده شود.

ملانوری تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب نیز با ایمان به این توانمندی، بارها در بیانات گهربار خود به استفاده از جوانان به عنوان موتور محرکه اشاره داشته و حتی تأکید نموده‌اند « اگر ما به جوان اعتماد کنیم، از غیر جوان، هم بهتر و مسئولانه‌تر کار را انجام می‌دهد؛ هم سریع‌تر پیش می‌برد، هم کار را تازه‌تر و همراه با ابتکار بیشتری به ما تحویل خواهد داد».

وی افزود: اینجانب ضمن تبریک زادروز مسعود سرو بوستان ایستادگی، زیباترین گل باغ هستی امام حسین(ع)، الگوی شجاعت و کمال، حضرت علی اکبر(ع) و هفته جوان به تمامی جوانان کشور به ویژه در استان خراسان‌ جنوبی، موفقیت، بهروزی و شادکامی همگان را در مسیر رشد و اعتلای روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال خواستارم.

استاندار خراسان جنوبی یادآور شد: امید که بیش از پیش شاهد مشارکت جوانان استان و حضور آنان در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی باشیم تا به زودی خراسان جنوبی، همچون اختری تابناک در آسمان توسعه و تعالی کشور، خوش بدرخشد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح