کد خبر : 6464
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 10 آگوست 2021 - 15:04
-

سرپرست اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مشهد معارفه شد

سرپرست اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مشهد معارفه شد

 سرپرست اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مشهد معارفه و از زحمات رئیس سابق این اداره قدردانی شد. با حکمی از سوی مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، سرپرست اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مشهد منصوب و معارفه شد. در بخشی از حکم سیدجواد موسوی برای حمیدرضا محمودی قوژدی آمده

سرپرست اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مشهد معارفه شد

 سرپرست اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مشهد معارفه و از زحمات رئیس سابق این اداره قدردانی شد.

با حکمی از سوی مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، سرپرست اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مشهد منصوب و معارفه شد.
در بخشی از حکم سیدجواد موسوی برای حمیدرضا محمودی قوژدی آمده است: توجه کامل به اهمیت حفظ و نگهداری از میراث ارزشمند فرهنگی– تاریخی، توجه به صنایع‌دستی و گردشگری و همچنین بهره‌گیری از توان تخصصی صاحب‌نظران و کارشناسان خبره و تعامل با مسئولان شهرستان برای اعتلاء حوزه‌های تخصصی شهرستان لازم و ضروری است.
فرآهم آوردن زمینه رشد و پیشرفت در حوزه‌های تکلیفی و وظایف سازمانی و اولویت دادن به توسعه همه جانبه شهرستان با تاکید بر تشریع در رفع مشکلات مردم به ویژه زائران بارگاه مطهر حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) از مهمترین وظایف جنابعالی خواهد بود.
مدیر امور شهرستان‌های اداره‌کل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی در مراسم تکریم و معارفه رئیس سابق و جدید اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مشهد گفت: شهرستان مشهد با توجه به شرایطی که دارد نیازمند توجه ویژه‌ای است و باید از ظرفیت‌های اداره میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی این شهرستان بیشتر استفاده شود.
مسعود رحمانی با اشاره به دوگانگی در مدیریت بافت ثامن مشهد و اداره مشهد اظهار کرد: مدیریت بافت ثامن و اداره میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مشهد یکپارچه شده است.
وی با بیان اینکه برای رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی نظارت بر تاسیسات گردشگری مشهد از طریق اداره مشهد تشدید خواهد شد، ادامه داد: در راستای تشدید نظارت بر تاسیسات گردشگری شهرستان، بدنه کارشناسی اداره میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مشهد تقویت خواهد شد.
رحمانی با قدردانی از زحمات چندساله رئیس سابق اداره مشهد در این شهرستان گفت: با وجود چالش‌های زیادی که در شهرستان مشهد وجود دارد، اما آقای زمانی مشهد را همواره با تعامل و همدلی مدیریت کرده است.
همچنین یوسف بیدخوری، معاون گردشگری اداره‌کل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی با بیان اینکه کیفیت خدمات تاسیسات گردشگری مشهد بالاست، افزود: تشکل‌های گردشگری زیر نظر اداره‌ کل تشکیل شده‌اند که باید ازظرفیت‌ آن‌ها استفاده کرد.
وی به تفویض بخشی از اختیارات و وظایف معاونت گردشگری اداره‌کل استان به اداره مشهد اشاره کرد و ادامه داد: براساس سامانه نظارتی پیش‌بینی شده، نظارت بر تاسیسات گردشگری شهرستان از طریق اداره میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مشهد انجام‌ می‌شود که کمکی به انجام فعالیت‌های معاونت گردشگری اداره‌کل است.
حسن زمانی بیدختی، رئیس سابق اداره‌ میراث ‎فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مشهد نیز گزارشی از وضعیت شهرستان ارائه کرد و گفت: طی چند سال اخیر با کمک صندوق احیاء آثار تاریخی کشور اقدامات خوبی در حوزه میراث ‌فرهنگی یکی از روستاهای بخش احمدآباد مشهد آغاز شده است.
بر اساس گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، وی با بیان این‌که چندین اقامتگاه بوم‌گردی آماده راه‌اندازی است، ادامه داد: محورهای جدید گردشگری در شهرستان تعریف شده که در پساکرونا مورد بهره‌برداری و رونق قرار خواهد گرفت.
همچنین حمیدرضا محمودی قوژدی سرپرست اداره میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مشهد گفت: امیدوارم با کمک همکاران در اداره مشهد، برای حوزه‌های سه گانه میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گام‌های مفید و موثری را برداریم.
منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح