کد خبر : 685
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 آگوست 2021 - 14:26
-

نباید از تعامل مستمر دانشجویان و اساتید غلفت کنیم

نباید از تعامل مستمر دانشجویان و اساتید غلفت کنیم

رئیس دانشگاه تهران با بیان این که نباید از تعامل مستمر دانشجویان و اساتید غلفت کنیم، گفت:با وجود شرایط کرونا باید به این نکته توجه داشت که همچنان تعامل مستمر با دانشجویان و نیز حضور اعضای هیأت علمی در دانشکده‌ها و گروه‌های آموزشی برای پیگیری مسائل آموزش حائز اهمیت است. به گزارش ایسنا، دکتر محمود

نباید از تعامل مستمر دانشجویان و اساتید غلفت کنیم

رئیس دانشگاه تهران با بیان این که نباید از تعامل مستمر دانشجویان و اساتید غلفت کنیم، گفت:با وجود شرایط کرونا باید به این نکته توجه داشت که همچنان تعامل مستمر با دانشجویان و نیز حضور اعضای هیأت علمی در دانشکده‌ها و گروه‌های آموزشی برای پیگیری مسائل آموزش حائز اهمیت است.

به گزارش ایسنا، دکتر محمود نیلی احمدی آبادی در سومین جلسه شورای دانشگاه تهران در سال ۱۴۰۰  با اشاره اهمیت مسئولیت اجتماعی و رسالت دانشگاه گفت:دانشگاه در برابر همه مسائل جامعه، به خصوص مسائلی همچون اپیدمی کرونا، قطعی برق در روزهای اخیر، مشکلات اقتصادی و.. احساس مسئولیت می‌کند و در قبال آنها فعال است.
رئیس دانشگاه تهران به اشاره به فعالیت چند خوشه علمی مشورتی در سطح دانشگاه از جمله خوشه اقتصادی، خوشه سرمایه اجتماعی افزود: بسیاری از این مسائل در جلسات و نشست‌های کاری این خوشه‌ها با حضور اندیشمندان و محققان مربوطه مورد بررسی قرار گرفته و نتایج آنها در قالب گزارش‌های تخصصی به مسئولان ارائه شده است.
دکتر نیلی با اشاره به تجربه «هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب‌ها» متشکل از ۱۵ کارگروه تخصصی و ارائه نتایج تحقیقات آن در قالب «سلسله گزارش‌های هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب‌ها» ادامه داد: دانشگاه تهران در این زمینه دارای تجارب غنی و کافی است و لذا من از تمامی واحدها و گروه‌های آموزشی می‌خواهم در راستای مسئولیت اجتماعی، مسائل مبتلابه جامعه را در سطح دانشکده‌ها و گروه‌های آموزشی به بحث و بررسی بگذارند و نتایج و خروجی آنها در قالب گزارش‌های تخصصی به صورت رایگان در اختیار مسئولان و افکار عمومی قرار دهند.
رئیس دانشگاه تهران در ادامه با اشاره به پایان ترم تحصیلی نیم سال دوم افزود: برای دومین سال متوالی تجربه و شرایط کرونا، کار و فعالیت دوچندانی را به دانشگاه‌ها و به خصوص بخش‌های آموزش و اعضای هیأت علمی تحمیل کرد و جا دارد از فعالیت و تلاش‌های همه مسئولان و دست اندرکاران این حوزه، به خصوص حوزه‌های آموزش، خدمات فناوری دیجیتال و اعضای هیأت علمی قدردانی شود.
دکتر نیلی با اشاره به اهمیت «فرهنگ سازمانی دانشگاهی» خاطرنشان ساخت: با وجود شرایط کرونا و تجربه موفق دانشگاه تهران در آموزش مجازی، باید دانست که همچنان بحث تعامل مستمر و پی در پی با دانشجویان و نیز حضور اعضای هیأت علمی در دانشکده‌ها و گروه‌های آموزشی برای پیگیری مسائل آموزش حائز اهمیت است و نباید از آن غفلت کرد.
وی در خصوص سرمایه گذاری بسیار زیاد دانشگاه برای آماده سازی زیرساخت‌ها و تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری آموزش مجازی در دانشگاه خاطرنشان کرد: باید از این سرمایه گذاری هنگفت و نیز تجارب و درس آموخته‌های خوبی که طی دو سال گذشته حاصل شده به بهترین نحو برای توسعه آموزش و پژوهش، بهینه سازی آموزش مجازی ( E-learning ) و در نهایت برندسازی برای دانشگاه تهران به عنوان یک «دانشگاه دیجیتال» بهره برد.
رئیس دانشگاه تهران در پایان سخنان خود درگذشت سه تن از اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه در یک ماه گذشته را به خانواده آنها و نیز خانواده بزرگ دانشگاه تهران تسلیت گفت: و برای آنها از درگاه خداوند متعال آرزوی غفران و رحمت الهی نمود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، براساس اولین دستور کار شورا، دکتر امین، مدیر «باشگاه دانش آموزی» دانشگاه تهران گزارشی از فعالیت‌های این باشگاه در سال‌های اخیر ارائه و از برنامه ریزی این باشگاه با همکاری دیگر واحدهای تابعه دانشگاه برای برگزاری مراسم «روزی با دانشگاه تهران» خبر داد.
به گفته وی، این مراسم روز چهارم مردادماه و با هدف آشنایی جامعه دانش آموزی کشور و نیز والدین آنها با دانشگاه، رشته‌های دانشگاهی، امکانات و ظرفیت‌های دانشگاه و … برگزار خواهد شد.
همچنین دومین دستور کار جلسه شورا، موضوع همسان سازی حقوق اعضای هیأت علمی دانشگاه و نیز پرداخت معوقه افزایش حقوق کارمندان دانشگاه بود که گزارش آن از سوی دکتر یزدانی، معاون اداری و مالی دانشگاه ارائه شد.
براساس گزارش دکتر یزدانی، تدابیر لازم برای اجرایی ساختن مرحله دوم همسان سازی حقوق اعضا هیأت علمی دانشگاه در ماه جاری (تیرماه) صورت پذیرفته و درصوت تکمیل فرایند آن از سوی اعضای هیأت علمی، مرحله دوم نیز تا پایان همین ماه انجام خواهد شد.
دکتر یزدانی همچنین با اشاره به افزایش حقوق کارمندان دانشگاه نیز گفت: خوشبختانه در قانون بودجه ۱۴۰۰، پرداخت معوقه حقوق کارمندان (معوقه افزایش حقوق از اسفند ۹۸ تا بهمن ۹۹) نیز پیش بینی شده و لذا تصمیم براین شده این حقوق معوقه نیز در دو قسط و تا پایان شهریور ماه سال جاری پرداخت شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح